Min faders nötta bibel....

det käraste i livet som jag har att lita på......image196



Min Farfars bibel som sedan blev min Fars ...och nu är min.

i bibeln ligger ett kort av min farmor  Magdalena Barbara.....


I dag när det är 1 år sedan vi tog adjö av pappa så håller jag i bibel boken och känner mig nära både pappa farmor och farfar..


Jag kan inte kalla mig speciellt kristen och jag läser kanske inte bibeln som pappa och farfar gjorde, utan jag läser den mera som en "fantstisk poesi och underbart märkliga historier"

Men när jag håller i min Pappas bibel så händer det något märkligt,  jag vet vad min pappa stod för, vad som var viktigt i hans liv, jag vet att han älskade oss och han älskade sanningen.

Kommentarer
Postat av: IngerEmKsson

Ja, Britt, jag tror att du har mycket efter din pappa. Kram min vän

2007-08-19 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0