Pappas blomma !

image54


(Jag har mötts av så många protester sen jag bestämde mig för att sluta blogga ...so here i am again...kanske inte blir lika mycket i sommar när jag kommer att vara i Holmträsk en del med bredband -lika med noll...men ändock ska försöka skriva vidare om Holmträsk , min barndom och förfäder )


Sista gången pappa hälsade på oss 1998 fick jag en liten planta av honom. Den plantan bara växer och växer. Jag´har delat på den åtskilliga gånger , flyttat en del till Holmträsk, gett bort och flyttat upp på verandan. På vintern står blommorna under en press på verandan och jag lägger inte ner tid eller möda alls, trots det så bara växer den vidare både på balkongen och verandan. Pappas blomma

Kommentarer
Postat av: Thailand-Scherloff

Den vill jag ha en avstickare av. Om den rotar sig ska jag ta den till trädgården i Thailand och se om den trivs. Den borde göra det, ständigt varmt och soligt.
Då kommer jag att tänka på dig och Jonas varje gång jag ser den!

2007-06-08 @ 20:55:45
URL: http://thailandscherloff.blogg.se/
Postat av: pyrobritt

så gärna ska du få det...

2007-06-08 @ 21:32:21
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0