God vän !

image314


Ett gladt hjärta , ett fredligt hem är lifvets lycka !


I dag har jag träffat min vän I, och inte jobbrelaterat, utan alldelens privat. Vi hade som alltid när vi träffas en trevlig stund. Lunch i Gallerian, jättegod ceasar sallad och sen hann vi med en fika o biskvie också .

I köpte sig en underbar jättesnygg kappa och jag dreglade en stund efter den...

Det är alltid trevligt att träffas, och vi har alltid så mycket att avhandla. Goda vänner växer inte på träd så vårda de ni har...det var väl måndagstips nr 4 då...

Min höft och mina armar är inte mina vänner ikväll och Moffi och jag ska gå ut och kissa, sen ska jag faktiskt krama kudden igen...
Älskling jobbar...tror han servar bilar ikväl...

Ps : Flygbiljetterna till Palma ligger klara och vi åker på fredag...Är jag inte värdens lyckligaste så säg...!


å jag får åka till " farmor" det blir också bra !

image315

Kommentarer
Postat av: cilla

Nu fick jag en släng av den där sjukan sotis igen, skulle mycket hellre vart nånannanstans just nu. Men jag får väl åka till övik jag då........
kram

2007-09-18 @ 07:36:29
Postat av: evans

Åh, vilken söt liten vovve! Vad skönt att få åka till värmen! Jag blir minst sagt lite avundsjuk... Hoppas att din dag bli bra!

2007-09-18 @ 09:29:58
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Inger EmKsson

Ja man blir verkligen kär i din lilla vovve. Du pratar så varmt och kärt om honom oxå.
Men sådan hund sådan matte. Du är en verkligt god och fin vän att prata med. Ha en trevlig resa och njut av värme och god mat./Kram

2007-09-18 @ 11:20:50
Postat av: Lillemor

åå vad skönt. palma e ju som plåster:) hoppas ni har det toppen där nere och att det verkligen e "bra" väder när ni e där.
massor med kramar

2007-09-18 @ 13:15:09
URL: http://www.nogg.se/lillemor
Postat av: Britten

CILLA: ja men Foppaland e ju inte fy skamm heller ta med dig B och gå till paradisbadet...vi får hitta på nåt kul sen..
EVANS: ja det ska bli skönt..behöver det..värst att lämna grisen bara !
INGER : DU ! är en god vän.
LILLEMOR : Ja Mallorca är som plåster på en värkande kropp och själ..25 gr och lika i vattnet det duger va..behöver det så väl...Jag önskar att jag kunde ta hela "fibroregeringen" med..
Ha det bra du oxå..

2007-09-18 @ 13:29:34
Postat av: Fia

Åh vad jag med skulle vilja fara iväg! Hoppas ni får det kanon, eller det vet jag att ni kommer få det!

2007-09-18 @ 13:50:01
URL: http://eternal-sense.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0