Ännu en gång

Ännu en gång fick jag nåden att se en vinter ge vika på gården...

Gården och våren är nåt alldeles speciellt och så förknippat med barndom och syskon och föräldrar


Tiden den går ! och ibland gör tiden ont. Så är livet och vem är jag att klaga över det jag är bara glad att jag får följa med på resan .



Tidevarv komma och tidevarv försvinna



Så är det även på gården.

I dag har jag hälsat på min farbror B. Han är 87 år och min enda kvarvarande länk till pappa.

Jag tycker så mycket om att prata med honom.



Frabror Bs fina katt " katten Måns " En riktig patron på byn

I kväll när jag åkte hem från mamma ( för joo jag är inne hos henne så mycket jag kan ) så träffade jag på en älg, en ren, ett rådjur som jag nästan körde på , och en tjädertupp...rena rama zoo.

Ikväll har maken sågat ner två björkar. Isen har smält, snön är helt borta och nuuuu kommer värmen

I morgonkväll kommer fia, på lördagkväll kommer saraliten, tjejerna tycker om att vara med mig och tycker om att komma till gården...så så glad för det är jag

Värdelöst vetande för vissa...men lycka för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0