En vecka på gården är slut



Jag har inga gröna fingrar, men Mor godkänner mina perenn rabatter









Humlen är uppbunden och ska växa nu så det knakar



Hallonbusken är grön och fin


Husse och Molly njuter på sjön..Trodde aldrig det skulle gå att laga den trasiga båten men....hjärtat kan..



och min uppmärksamme kusin i Thailand ser säkert att mamma har i handen en påse tekakor och munkar

från 50 tals Cafet i Grannbyn.

En härlig vecka på gården är slut.

Det är alltid väldigt mycket att stå i där uppe, och vi får verkligen påminna varandra om att stanna upp och njuta av det vackra.

Men vi blir duktigare och duktigare på att göra det, i takt med att mycket av det akuta som behövde göras är gjort.


Nu väntar jobbet igen...Men så snart det går åker jag upp igen.

Jag vill vara med min mamma så mycket jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0