hem och 2010 kan börja




Nu åker vi från Holmträsk mot " gatorna i Stockholm "...Tempen visar på minus 33 och så har det varit ungefär hela veckan häruppe.

Det har inte varit möjligt att vara ute så mycket och trots att det fuktiga vädret egentligen är värre för min värk så känner min kropp naturligtvis av så många kalla grader.

Har haft ganska mycket värk denna vecka.

Men brasa goda böcker god mat och ett och annat besök hos mamma har glatt min tillvaro ändå.

I dag lämnar vi gården med gnistrande sol som speglar sig i den vita snön och små gristaller glänser som diamanter.

Tillbaka i vardagen har jag mycket att ta tag i och så småningom ska vi väl också börja packa för flytten den 1a Mars...


2010 kan börja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0