Sommarens sista dag på gården



Den sista dagen på gården innehöll det mesta...till och med en riktigt gigantisk brasa...för pyrobritt


Som alltid så lämnar jag gården med en hel säck av diverse känslor....När allting blommar



och mina trädgårdshallon som i det närmaste var klar att plocka...dom fick jag lämna




men den sista dagen , och den sista grsäsklippningen




Sista båtturen



Bad på bryggan och t.o.m middag på bryggan



Kaffekalas med tårta för min kära farbror som i dagarna fyller 88 år...och min faster som i morgon fyller 85



sen plockade vi ner flaggan

Lite vemod i hjärtat och lite sliten efter en hel del jobb under veckorna som gått



sa hej då till lilla ån...ett litet samtal med mor och löfte om att komma tillbaka för att ställa i ordning för den höst som kommer så småningom....



men inte ännu...nu är det mycket jobb ett tag och sen lite gemensam semester för oss båda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0